TOPLUMSAL KATKI POLİTİKASI, TEMEL DEĞERLERİ, STARTEJİLERİ, HEDEFLERİ VE PERFORMANS GÖSTERGELERİ

TOPLUMSAL KATKI POLİTİKASI, TEMEL DEĞERLERİ, STARTEJİLERİ, HEDEFLERİ VE PERFORMANS GÖSTERGELERİ

Küçült Yazı Tipi Büyüt

Toplumsal Katkı Politikası

Karadeniz Ereğli Turizm Fakültesi; Eğitim-öğretim faaliyetlerini, ulusal, bölgesel ve yerel toplumun beklentilerine (kültürel ve çevresel duyarlılığı gözeterek) uygun olarak toplumsal katkı faaliyetlerinin gerçekleştirilmesinde sürekliliği sağlamayı benimsemiştir. Bu faaliyetlerin sonucunda ortaya çıkan katma değerleri tüm iç ve dış paydaşlarının görüş ve önerilerini de dikkate alarak toplumsal katkı politikası olarak benimsenmiştir.

 

Toplumsal Katkı Hedefleri

Hedef 1: Fakültenin kamu, özel sektör kurumları ve sivil toplum kuruluşları ile her yıl en az bir iş birliği veya ortak proje yapmak.

Performans Göstergesi

*Sivil toplum kuruluşları, kamu ve özel kurumlarla yapılan iş birliği sayısı

*Toplumsal katkıya yönelik çalışmalarda görev alan akademik, idari personel ve öğrenci katılımcı sayısı

 

Hedef 2: Toplumsal katkıya dönüştürülmek üzere fakülte bölümleri ve öğrenci kulüpleri bünyesinde en az bir eğitim faaliyeti düzenlemek.

Performans Göstergesi

*Toplumsal katkıya dönüşen faaliyet sayısı

*Faaliyetlere katılan katılımcı sayısı

 

Hedef 3: Bölgenin ihtiyaçlarına yönelik en az bir eğitim projesi gerçekleştirmek.

Performans Göstergesi

* Bölgenin ihtiyaçlarının çözümüne yönelik eğitim sayısı

* Eğitime katılan katılımcı sayısı

 

Hedef 4: Fakültenin tanınırlığını ve faaliyetlerinin bilinirliğini arttırmak için kurumsal web sitesinde ve sosyal ortamlarda paylaşımlarını gerçekleştirmek 

Performans Göstergesi

*Fakülte ile ilgili kurumsal web sitesinde, sosyal ortamlarda, radyo, televizyon vb. yerlerde yapılan haber sayısı

 

Hedef 5: Öğrencilerin toplumsal duyarlılık ve sorumluluk bilincini güçlendirmek için her yıl en az bir etkinlik ve eğitim düzenlemek

Performans Göstergesi

*Toplumsal duyarlılığı ve sorumluluk bilincini arttırmaya yönelik müfredatta yer alan ders sayısı

*Toplumsal duyarlılığı ve sorumluluk bilincini arttırmaya yönelik öğrencilerle yapılan etkinlik ve eğitim sayısı

*Tüm bölümlerde mesleki uygulama kapsamında dış paydaşlarla birlikte yürütülen çalışmalardaki katılımcı (öğrenci, öğretim elemanı, iş yeri vs.) sayısı